در کارهای چاپی از کدام کد رنگ استفاده کنیم در چاپ متین
شاید برای بسیاری از افراد مهم ترین سوال برای طراحی یک سفارشی چاپی انتخاب مناسب کد رنگ چاپی سفارشات می باشد ما در این مقاله در کارهای چاپی از کدام کد رنگ استفاده کنیم سعی کردیم در این مقاله اکثر موارد چاپی که شما باید کد رنگی آن را رعایت بکنید را در این مقاله قرار بدهیم.
ابتدا بیایید در نظر بگیریم که در یک برنامه معمولی مانند مایکروسافت ورد، رنگهای خاصی که انتخاب میکنید توسط سیستم RGB نشان داده میشوند که برای مشاهده در مانیتور کامپیوتر در نظر گرفته شده است. حال تصور کنید محصولی را که قرار است به چاپ برسانید چه کد رنگی باید داشته باشد. ما در این مقاله براساس نوع و سفارشی که قرار است به چاپ برسانید مد رنگی مخصوص به آن را برای شما بیان میکنیم.
محصولات چاپی بسیار متفاوت می باشد که در این مقاله بصورت مختصر به یک بخش آن می توان اشاره کرد و بخش دیگر آن بطور خاص تر و تکمیل تر در مقالات دیگر و بطور مفصل برای شما بیان بکنیم.
در این بخش از مقاله قصد داریم بطور مفصل در خصوص بخش افست مطالبی را با شما در میان بگذاریم. بخش افست شامل بخش های بسیار متفاوتی می باشد که برای هر یک از بخش ها فایل ارسالی شما باید رزلوشن مشخص در ابعاد مشخص تنظیم و برای بخش چاپ ارسال بشود.
بخش اول : کارت ویزیت
بخش اول و شاید مهم ترین بخش سفارشات چاپی چاپ کارت ویزیت و به طبع آن طراحی کارت ویزیت می باشد که شما برای طراحی کارت ویزیت از مد CMYK باید استفاده بشود. و رزلوشن 300 برای طراحی خود استفاده بکنید. کارت ویزیت خود را سعی کنید براساس اصول طراحی کارت ویزیت تنظیم و برای بخش چاپ ارسال بکنید.
بخش دوم : تراکت
در بخش دیگر شما برای طراحی تراکت مانند کارت ویزیت باید از مد رنگی CMYK در طراحی خود استفاده بکنید. سعی کنید در انتخاب رنگ نهایت دقت را داشته باشید و اصول طراحی تراکت را مطالعه کرده باشید که این اصول هم در قالب یک مقاله زیبا و مختصر و هم در قالب اصول اصلی طراحی و چاپ تراکت مطالبی را با شما در میان گذاشته ایم.
بخش سوم : فاکتور
این بخش از حساسیت بسیار زیادی برخورد دار است و شما در بخش چاپ فاکتور چه چاپ فاکتور کاربن لس یا فاکتور تحریر فرقی نمی کند نهایت دقت را داشته باشید. در ابتدا باید از مد رنگی CMYK در طراحی خود استفاده بکنید و نکته بعدی باید اصول اصلی در طراحی رنگ های CMYK را باید رعایت بکنید برای مثال برای فاکتور تک رنگ مشکی باید فقط K رو عدد بدید و باقی رنگ های را 0 در نظر بگیرید. برای فاکتور قرمز مشکی شما فقط باید رنگ های K و M را رنگ بدید و باقی رنگ ها رو 0 در نظر بگیرید.
بخش چهارم: اتیکت
یکی از بخش های دیگر در بخش افست چاپ تگ لباس یا اتیکت آویز می باشد شما باید این بخش را مانند بخش چاپ فاکتور از مد رنگی CMYK در طراحی خود استفاده بکنید و از رزلوشن 300 در طراحی خود استفاده بکنید. نکته بسیار مهمی که باید در این بخش باید رعایت بکنید سایز بندی درست فایل بهمراه انتخاب درست رنگ ها می باشد.
بخش پنجم: ساک دستی
یکی دیگر از بخش های چاپ در حوزه چاپ افست چاپ ساک دستی می باشد در این بخش هم مانند سایز بخش ها باید طراحی خودتان را براساس مد رنگی CMYK تنظیم بکنید در فتوشاپ و کورل و سایر نرم افزارهای گرافیکی سعی کنید از این مد رنگی برای طراحی ساک دستی خود استفاده بکنید.
امیدوار هستیم مقاله در کارهای چاپی از کدام کد رنگ استفاده کنیم در چاپ متین برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله زیبا و جذاب در بخش اول برده باشید امیدوار هستیم در مقالات آینده به بخش های دیگر خدمات چاپی در حوزه مد رنگی بپردازیم تا شما بتوانید در انتخاب درست مد رنگی به نتیجه بسیار مطلوبی در این زمینه برسید.
راه های ارتباطی با چاپ متین
ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبهها تا ساعت ۱۴ است.
برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات میتوانید با شماره تماس 021-77624202 (10 خط ویژه) و یا وبسایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.
با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بیصبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما میباشیم.
آخرین مقاله ای که در سایت کاما پرس منتشر شده است. فصل بازگشت به مدرسه و زمان شروع فعالیت های زیاد برای معلمان و والدین است، اما این دوران به سرعت به اتمام می رسد خواه برای معلمان و دانش آموزان. فرقی نمیکند معلم، مدیر مدرسه یا والدین باشید، میتوانید با تجهیز کلاسها به این موارد ضروری چاپی و یا غیر چاپی کمک کنید تا کلاسها کمی منظمتر، سرگرمکنندهتر و راحتتر پیش برود.
مقاله لیست موارد چاپی لازم برای دانش آموزان که توسط تیم تحریریه چاپ متین منتشر شده است قصد داریم بهترین و کاربردی ترین موارد چاپی هم برای معلمان و بخصوص برای دانش آموزان در این فصل شروع مدرسه مطالبی را برای شما بیان بکنیم.
البته در تهیهی لوازم تحریر مدرسه باید به مقطع و پایهی تحصیلی دانشآموز و اینکه به چه لوازمی نیاز دارد توجه شود. چاپ متین تلاش کرده است تا یکسری اصلی ترین محصولات لازم چاپی برای دانش آموزان را به شما پیشنهاد دهد.
ممکن است برخی از موارد را لازم ندانید یا بخواهید مواردی را بر اساس نیاز دانشآموز خود یا توصیهی اولیای مدرسه اضافه کنید. در هر صورت اگر پیش از خرید، یک لیست لوازم تحریر آماده کنید، هم چیزی از قلم نخواهد افتاد و هم از خرید اقلام غیرضروری پرهیز میکنید.
رسانه های آموزشی به عوامل، وسایل یا ابزاری گفته می شود که کل محتوای آموزش را به فراگیران منتقل می کند ولی وسایل کمک آموزشی شامل آن دسته از اشیاء ابزار و وسایلی است که تنها در بخشی از آموزش از آنها استفاده می شود. و هر چقدر کاربرد این وسایل غنی تر باشد، امر یاددهی – یادگیری با سهولت بیشتری انجام می شود.
تحقیقات نشان می دهد که رسانه ها به صرف رسانه بودن تفاوتی با هم ندارند و یادگیری بیشتر تحت تأثیر موضوعی است که آموزش داده می شود نه وسیله که از طریق آن آموزش ارائه می گردد. همچنانکه پیشتر بدان اشاره شد اگرچه نتایج پژوهش ها در مورد مقایسه رسانه ها حاکی از این است که تفاوت معنی داری بین آنها نیست، با این وجود باید به این نکته توجه داشت که هر موضوعی قابل ارائه با هر رسانه ای نیست. بدین معنی که در مواردی، نوع آموزش (موضوع) و یا ویژگیهای فراگیران، انتخاب نوع خاصی از رسانه را ایجاد می کند.
رسانه های جدید، در صورتی که برای اولین بار به فراگیران ارائه شود، تنها به علت بدیع، نو و ناآشنا بودن شاگرد با آن، علاقه او را جذب می کند، ولی این برانگیختگی در صورت عادت به یک رسانه شش تا هشت هفته است و بعد از این مدت، فراگیر نسبت به رسانۀ جدید رفتار خاصی از خود بروز نمی دهد.
مواد و وسایل آموزشی را با توجه به معیارهای خاص به طبقه های مختلف تقسیم بندی نموده اند که عبارتند از:
الف) نرم افزار و سخت افزار
ب) چاپی و غیر چاپی
ج) برقی و غیر برقی
د) نورتاب و غیر نورتاب
قرار دادن مواد و وسایل آموزشی در دو دستۀ نورتاب و غیر نورتاب یکی از بهترین و کاملترین تقسیم بندی هایی است که تا کنون به عمل آمده است.
در این تقسیم بندی مواد و وسایلی نظیر فیلم متحرک، اسلاید، فیلم استریپ، اورهد، طلق شفاف و پروژکتورهای مربوط به آنها در دسته نورتاب و رسانه هایی مانند تابلوهای آموزشی، اشیاء سه بعدی، چارت، پوستر، تصاویر و نمودار در دسته غیر نورتاب قرار می گیرند.
در این مقاله لیست موارد چاپی لازم برای دانش آموزان قصد داریم مطالب مربوط به بخش چاپی و غیر چاپی رو بطور مفصل تر برای شما بیان بکنیم. که بخش چاپی آن در این مقاله لیست موارد چاپی لازم برای دانش آموزان بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.
کیف مدرسه باید متناسب با قد، وضعیت اندامی و جسمانی دانشآموز همراه با دو بند دوشی و یک بند کمری جهت حفظ سلامت ستون فقرات دانش آموز تهیه شود، بهتر است از خرید کیفهای چرخدار به دلیل وزن زیاد خودداری شود. البته همین کیف مدرسه بصورت چاپی هم امکان آن وجود دارد. که می توانید اسم و مشخصات فرزند خودتان را برروی آن کیف درج کنید.
برای اینکه مداد، پاککن، تراش و همچنین وسایل کوچک گم نشوند و روی میز همیشه منظم باشد باید از جامدادی استفاده کرد، معمولا جنس جامدادی از پلاستیک و پارچه است همچنین در طرح و رنگهای مختلف میتوانید تهیه کنید.
برای سال اول 3 عدد دفتر 80 برگ که برای دروس فارسی، نگارش و ریاضی و دفتر 60 برگ 1 عدد برای درس علوم و همچنین یک دفتر که برای نقاشی کردن احتیاج دارید، بهتر است نوع سیمی باشدکه هنگام ورق زدن و نقاشی کشیدن پر پر نشود. البته این میزان دفتر برای هر سالی که فرزند شما بزرگتر می شود این میزان دفتر هم بیشتر و بیشتر می شود.
دورانی که دفترچه یادداشت صرفاً فضای میز را اشغال می کرد، گذشته است. با یادداشت برداری خسته کننده خداحافظی کنید و به ارتباطات فعال و فعال تر سلام کنید. چاپ دفترچه یادداشت که در قالب چاپ تراکت در سایز های مختلف امکان آن وجود دارد می توانید با طرح و شکل دلخواه به تیراژ لازم چاپ و در اختیار فرزند خود قرار بدهید.
برچسبهای نام یا تگ آویز در هفتههای اول مدرسه در حالی که معلمان و دانشآموزان همدیگر را نمیشناسند، جزء اصلی ترین مواردی هستش که باید تمامی دانش آموزان برروی لوازم های خود بچسبانند. این می تواند در قالب چاپ لیبل یا چاپ تگ آویز برروی محصولات قرار بگیرد. این کار باعث می شود محصولات دانش آموزان شما با سایر دانش آموزان جابجا و قاطی نشود و هروقت که گم شد به راحتی پیدا بشود.
یکسری لیبل ها و برچسب ها می توانید برروی محصولات مثل خودکار و مدادهای خود بچسبانید که گم نشود.
یکسری ابزارهایی که مدارس باید در اختیار معلمان و دانش آموزان بدهد فولدرهای مخصوص دانش آموزان با آرم و لوگوی مدرسه می باشد که دانش آموزان و معلمان بتوانند برگه های خودشان را در آن قرار بدهند و به راحتی آنها را حمل بکنند. چاپ فولدر هم یکی دیگر از گزینه هایی می باشد که باید در سبد سفارش های چاپی مدارس قرار بگیرد.
یکی دیگر از ابزارهای چاپی که دانش آموزان باید با خود داشته باشند لیوان های مخصوص برای آب خوردن و نوشیدنی خوردن می باشد. چاپ ماگ تبلیغاتی اختصاصی یک از این گزینه های زیبا و جذاب برای کودکان می باشد که هرکسی هر طرح و هر شخصیتی که دوست دارد برروی لیوان خود به چاپ برساند.
مدیر مدرسه هم می تواند با چاپ لیوان کاغذی اختصاصی با طرح و لوگوی مدرسه در ساعت تفریح به معلمان چایی و خوراکی بدهد و این کار به اهمیت بیشتر دادن به این مدرسه کمک بسیار زیادی می کند.
یک کلاس درس که به خوبی با لوازم سازمانی تجهیز شده باشد، معلمان را قادر می سازد تا تمرکز خودشان را بیشتر برروی درس معطوف دارد. علاوه بر این، یک سیستم سازمانی به خوبی تعریف شده مطمئناً می تواند اعتماد والدین را به معلم و مدرسه افزایش دهد.
در چاپ متین میتوانید شما را در سفارشات چاپی و یا مشاوره های تبلغاتی چه در سطرح دانش آموز و یا در سطح بزرگتر مثل مدرسه کمک زیادی بکند.
اگر میخواهید درباره سفارشیسازی محصولات برای مدرسه خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، با شماره 77624202-021 تماس بگیرید و ما شما را در در فرآیند طراحی و چاپ کمک بسیار زیادی میکنیم.
امیدوار هستیم مقاله لیست موارد چاپی لازم برای دانش آموزان برای شما مفید بوده باشد. با آرزوی موفقیت برای شما دانشآموزان عزیز، امیدواریم این چند مواردی که برای شما لیست کردیم شروعی برای سال تحصیلی خوب و سرشار از موفقیت باشد
اگر مواردی به نظرتان میرسد که از لیست مقاله لیست موارد چاپی لازم برای دانش آموزان جا مانده است، خوشحال میشویم با ما در میان بگذارید.
آخرین مقاله ای که در سایت چاپ و نشر آنلاین منتشر شده است . در عصر دیجیتال امروزی، بارکدهای مربع شکل معروف به کدهای QR code به ابزاری ارزشمند برای ذخیره اطلاعات، ارتباط با مشتریان، افزایش تعامل و سادهسازی فرآیندهای مختلف تجاری تبدیل شدهاند.
از بستهبندی محصول گرفته تا چاپ کارتهای ویزیت و چاپ بروشورهای تبلیغاتی گرفته تا منوی رستورانها در قالب چاپ تراکت که ما در چاپ متین توسط این مقاله ۱۵ مورد کاربرد خلاقانه برای کدهای QR تعریف کردهایم که با الهام گرفتن از آنها میتوانید این کدها را در محصولات چاپی خود به کار ببرید.
شما باید تصور کنید چگونه کدهای QR میتوانند کسب و کار شما را بدون هیچ زحمتی رشد دهند و شکاف بین حوزه چاپ و دیجیتال را به هم متصل بکنند و امیدواریم که انقلابی در نحوه تعامل شما با مخاطبانتان به پا کنند.
اشتراکگذاری شبکه: کدهای QR را میتوان برای اشتراکگذاری شبکههای اجتماعی خود استفاده کنید. برای مثال میتوانید صفحه اینستاگرام خودتان را با استفاده از Qr code به اشتراک بگذارید.
اطلاعات رفت و آمد: کدهای QR را در ایستگاههای اتوبوس یا ایستگاههای قطار قرار دهید تا برنامههای ورود و خروج را به مسافران ارائه دهد. چاپ متین
رزرو رستوران: رستورانها میتوانند کدهای QR را برای مشتریان ایجاد کنند تا مستقیماً از تلفنهای هوشمند خود میزها را اسکن و رزرو کنند. شما میتوانید همین کار را روی چاپ تراکت خود نیز انجام بدهید.
برنامههای وفاداری: خردهفروشها میتوانند کدهای QR را برای ردیابی خریدهای مشتریان پیادهسازی کنند و بر اساس وفاداریشان پاداش یا تخفیف ارائه دهند. چاپ متین
رسیدهای دیجیتال: به جای رسیدهای کاغذی، کسب و کارها می توانند کدهای QR را ارائه کنند که به رسیدهای دیجیتال پیوند می خورد؛ بنابراین ضایعات کاغذ را کاهش میدهند و دیگر نیازی به چاپ فاکتور نیست؛ البته چاپ فاکتور کارایی مخصوص به خودش را دارد ولی نیازی نیست برای صدور قیمت و میزان خریدی که انجام گرفته چاپ فاکتور داشته باشید.
نمایشگاهها و گالریهای هنری: هنرمندان و گالریها میتوانند کدهای QR را به آثار هنری ضمیمه کنند و اطلاعات اضافی، بیوگرافی هنرمند و محتوای چندرسانهای را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهند. همین کار را هم میتوانید در کنار چاپ عکس خود تعبیه بکنید و دل نوشتههای خودتان را به مخاطب ارائه دهید.
کارتهای ویزیت: چاپ کارت ویزیت های سنتی را با کدهای QR حاوی تمام اطلاعات تماس و آدرس جایگزین کنید تا گیرندگان بتوانند جزئیات شما را به صورت دیجیتالی ذخیره کنند.
پرداختهای غیرنقدی: کدهای QR را میتوان برای وصل شدن به درگاه بانک استفاده کرد تا مخاطب با اسکن کدهای QR به درگاه وصل شده و سفارش خودشان را پرداخت کنند.
کارتهای عروسی: با گنجاندن یک کد QR آدرس دقیق مجلس عروسی را به مهمانهای خود بدهید و با متصل شدن به مسیریاب به راحتی آدرس عروسی را پیدا بکنند.
درج روی لیوان: شما میتوانید کد QR را روی ماگهای خود درج کنید و توضیحات اضافهتر و تکیملتر طرح خودتان را به صورت چاپ روی لیوان ارائه دهید.
تابلوهای سطح شهر: کدهای QR را در تابلوهای «فروش» بگنجانید تا جزئیات ملک، تورهای مجازی و اطلاعات تماس را در اختیار خریداران علاقهمند قرار دهید تا بتوانند هر چه راحتتر بررسی خود را انجام دهند. این را در چاپ عکس روی شاسی هم میتوانید لحاظ کنید.
پوسترها و بروشورها: کدهای QR را در مواد تبلیغاتی رویداد قرار دهید تا شرکتکنندگان بتوانند به سرعت به برنامههای رویداد، نقشهها و خرید بلیط دسترسی داشته باشند. در طراحی پوستر و بروشور خود QR کدها را قرار دهید تا به راحتی بتوانند بسیاری از موارد دیگر را در بروشور خود بگنجانند.
اطلاعات محصول خردهفروشی: کدهای QR را یا به صورت لیبل یا اتیکت آویز روی قفسهها وصل کنید تا توضیحات دقیق محصول، بررسیها و اطلاعات قیمت را در اختیار خریداران قرار دهید.
اطلاعات کارمندان: کدهای QR را روی نشان کارمندها یا کارتهای ویزیت نمایش دهید تا همکاران و مشتریان بتوانند به پروفایل های دقیق کارمندان دسترسی داشته باشند.
بستهبندی مجازی: کدهای QR را در بستهبندی محصول خود بگنجانید. بهطور مثال شما میتوانید نحوه استفاده وسیله بازی که تولید کردهاید، شرایط و قوانین آن و بسیاری از موارد دیگر را درون این کدهای QR قرار دهید و تجربیات تعاملی مانند بازیها، ویژگیهای واقعیت افزوده و پاداشهای وفاداری را به مشتریان ارائه دهید.
چاپ متین
کدهای QR در بهبود بستهبندی محصول، بهینهسازی بستههای بازاریابی و امثال آن به عنوان یک ابزار همه کاره عمل میکند که از مرزهای سنتی فراتر میرود. شما باید در بازار رقابتی امروز طوری عمل کنید که کسب و کارتان جلوتر از منحنی رشد استاندارد برود، پیشرفت روز به روز داشته باشد و این کد دقیقاً همین کار را برای کسب و کار شما انجام میدهد.
ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبهها تا ساعت ۱۴ است.
برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سؤالات میتوانید با شماره تماس ۰۲۱-۷۷۶۲۴۲۰۲ (۱۰ خط ویژه) و یا وبسایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.
آخرین مقاله ای که در سایت دانوتک منتشر شده است درباره بسیاری از افراد تفاوت بین لیبل و مش را نمیدانند و این دو محصول کاملا متفاوت را باهم اشتباه میگیرند. البته بین استیکر و مش و لیبل هم باز یکسری تفاوت هایی وجود دارد ها اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته میشوند. تفاوت بین استیکر و لیبل بسیار کم و نزدیک به هم میباشد و بسیاری افراد در فهم این موضوع ممکن است به مشکل بر بخورند.
در مقاله تفاوت بین چاپ مش و لیبل و استیکر قصد داریم با بیان یکسری نکات ساده و پیش پا افتاده شما را در فهم بیشتر این مطلب کمک کرده باشیم و برای سفارش این محصولات از چاپ لیبل گرفته تا چاپ مش و استیکر در چاپ متین یک انتخاب خوب و مفیدی داشته باشید.
اگر در مورد این محصولات و تفاوت های بین آنها کنجکاو هستید. و به دنبال استفاده از یکی از محصولات در بازاریابی خود هستید. برای اطلاع از تفاوت های کلیدی بین آنها و اینکه کدام یک برای تبلیغات شما مناسب تر است این مقاله تفاوت بین چاپ مش و لیبل و استیکر در چاپ متین را تا انتها بخوانید.
برای درک بهتر تفاوت های بین آنها باید به یک شناختی درباره خود محصول برسیم تا تفاوت بین آنها را بیشتر متوجه بشویم.
در مقایسه با لیبل استیکرها معمولاً با مواد نازک تری مانند کاغذ ساخته میشوند. آنها اغلب در اندازه ها و اشکال مختلف هستند و میتوانند به صورت شیت یا رول چاپ شوند. به دلیل تطبیق پذیری، چاپ استیکر یک ابزار سنتی است که توسط بازاریابان و صاحبان مشاغلی که میخواهند برند خود را تقویت کنند، استفاده میشود. در صنعت چاپ به استیکر، وینیل گفته میشود. ولی در بازار و بین عموم مردم، انواع کاغذهای پشت چسب دار با عنوان استیکر شناخته میشوند
به تعبیر دیگر چاپ استیکر نوعی فناوری چاپ پیشرفته است که توسط دستگاه چاپ یووی رول و دستگاه چاپ اکوسالونت انجام میشود. کیفیت چاپ روی وینیل به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و میزان پیشرفته بودن دستگاه چاپ در چاپخانه، کیفیت جوهر چاپ، تناژ و درصد رنگهای موجود در طرح و همچنین میزان شفاف بودن رنگ آبجکت های طرح بستگی دارد.
کیفیت استیکرهای پشت چسبدار طوری است که نسبت به آب، رطوبت، حرارت، شستشو و خراشیدگی مقاوم هستند و دچار پارگی یا خرابی نمیشوند. اما برای اطمینان خاطر بیشتر، در صورت امکان از لمینت سرد برای پوشش بهتر رنگ و چاپ سطح آنها استفاده میشود.
چاپ استیکر به مدل و جنس های مختلفی تقسیم میشوند که این جنس ها شامل: چاپ استیکر مات ، چاپ استیکر براق ، چاپ استیکر شیشهای ، چاپ استیکر په په یا مخملی و…
۱) نصب چاپ استیکر شیشهای بر روی شیشه فروشگاههای بزرگ، سوپر مارکتها، رستورانها، فست فودها و بوتیکها
۲) قابلیت استفاده از استیکر دیواری برای تزئینات فضای داخلی و دکوراسیون داخلی اتاق کار، منازل یا اتاق کودک به عنوان جایگزینی برای کاغذ دیواری!
۳) استفاده از چاپ استیکر تبلیغاتی روی بدنه وسایل نقلیه عمومی
۴) استفاده از استیکر براق برای درج تبلیغات روی درهای کرکرهای مغازهها و فروشگاهها
۵) چسباندن استیکر مات بر روی اسکین و کاور لپتاپ، کیبورد و میز کار
۶) نصب استیکر تبلیغاتی بر روی بدنه ماشینهای حمل و نقل مواد غذایی و یخچالهای صنعتی
۷) چاپ برچسبهای تزئینی کوچک به عنوان برچسب یا لیبل
۸) به کارگیری استیکرهای شفاف برای پوشش دهی اتاقکهای شیشهای در ادارات دولتی و اماکن عمومی
۹) نصب استیکر براق بر روی زمین فضاهای عمومی، کف راهروها، راه پلهها، پیاده روها، معابر عمومی، خیابان، پاساژ، مراکز خرید، ایستگاه مترو و…
۱۰) استفاده از چاپ استیکر برای تزئین سقف اتاق خواب یا سقفهای کشسان
۱۱) چاپ لیبل و برچسبهای معرفی در بسته بندی محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی
چاپ لیبل ارزان ها برچسب هایی هستند که برای تزئین سطوح موجود در داخل و خارج از خانه استفاده میشوند و لیبل بیشتر جنبه تبلیغاتی و برای معرفی محصول و یا درج برند برروی یک محصول به وجود میآید. لیبل ها معمولاً برای اهداف تزئینی استفاده میشود. شما میتوانید چاپ لیبل فوری داشته باشید و همچنین میتوانید این محصول را برای جنبه تبلیغاتی برروی دیوار پنجره زمین و یا هر سطح دیگری بچسبانید و استفاده بکنید. لیبل ها در انواع مختلف عرضه میشود از لیبل یووی، چاپ لیبل سلفون دار ، چاپ لیبل طلاکوب و بصورت شیت و بصورت رولی عرضه و تولید میشود.
مزیت استفاده از این لیبل شما میتوانید در سایز دلخواه و کوچک در ابعاد مختلف تولید و عرضه بکنید.
چاپ لیبل میتواند به عنوان شناسنامه برند و روشی مناسب برای معرفی محصول و یا خدمات شما باشد. چاپ لیبل میتواند به سازمان ، نهاد و خدمات شما اعتباری دوچندان ببخشد. در نتیجه در طراحی و چاپ استیکر خود نهایت دقت را داشته باشید. چاپ متین همواره سیاست کلی خود را بر این داشته تا در زمینه طراحی و چاپ لیبل و سایر خدمات چاپی شما نهایت دقت و همکاری را با شما عزیزان داشته باشد که همواره با آسودگی خیال خدمات آنلاین چاپی خود را در اختیار ما قرار دهید.
چاپ مش ارزان یک نوع برچسبی میباشد که 50 درصد آن طرح و باقی هم بصورت یک شبکه دایرهای شکل داخل محیط نیمه شفاف روشن و واضح میباشد. چاپ استیکر برروی یک سطح صاف و بخصوص روی شیشهها نصب میشود. و این شیوه تبلیغات برای نشان دادن داخل مغازه و بهمراه تبلیغات برند خود از این شیوه میتوانید استفاده بکنید. بطور کلی چاپ مش نوعی کاغذ پشت چسبدار مشابه استیکر است که روی آن دارای سوراخهایی مشابه توری است. مش ( mesh ) نوعی مدیای پشت چسبدار (مانند وینیل یا استیکر) است با این تفاوت که بر روی آن سوراخ های ریزی وجود دارد که مزیت هایی نسبت به سایر استیکر ها دارد. مهم ترین ویژگی چاپ مش ارزان این است که به دلیل سوراخ های ریزی که روی آن دارد باعث میشود زمانی که از پشت شیشه چسبیده میشود باعث میشود که بیرون از محیطی که حضور دارید دیده شود و باعث ایجاد محیطی دلباز میشود.
۱) حفظ روشنایی محیط در کنار کاربرد تبلیغاتی
۲) نصب آسان تر مش در مقایسه با استیکر و سایر انواع چاپی
۳) برخورداری دید از یک طرف امتیاز ویژه مش محسوب میشود.
۴) جنس مخصوص مش و قابلیت شست و شو و حفظ تمیزی آن
۵) مقاومت مش در برابر عوامل محیطی نظیر آب و نور و … و ماندگاری طولانی مدت تبلیغ
۶) مناسب بودن مش از لحاظ قیمت
حالا با طرح مزیت های هریک از محصولات و نحوه کاربرد و استفاده هریک این محصولات به راحتی میتوانید به درک بهتر و راحت تر از لیبل ، استیکر و مش برسید و برای ثبت سفارش به راحتی میتوانید به سایت چاپ متین سربزنید و هریک را براساس نیاز خود بصورت آنلاین سفارش بدهید. امیدوار هستیم مقاله تفاوت بین چاپ مش و لیبل و استیکر در چاپ متین برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید.
نمایشگاه ها و سمینارها مکان مناسبی برای معرفی و بهروزرسانی صنعت شما می باشد. شما باید در این فضاها شبکه بازاریابی خود را بسازید و مشتریان بالقوه را از آن خود بکنید. و چه فضایی بهتر از محیط های نمایشگاهی برای ارتباط با آنها؟ کنفرانسها، نمایشگاهها و نمایشگاههای تجاری همیشه برای شرکتکنندگان هیجانانگیز و جذاب می باشد و در این نمایشگاه ها سعی کنید تبلیغات برندی خودتان را بهمراه هدیه جذاب و پررونق بکنید. محصولات سفارشی شده با برند شما فقط بعنوان یک هدیه ساده در نظر نگیرید بلکه بعنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار مهم و کاربردی در نظر بگیرید زیرا قرار است برای مدت طولانی استفاده شوند. ما در مقاله بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی سعی میکنیم بهترین کادو تبلیغاتی را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد.
هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی را میتوان مجموعه ای از هدایای تبلیغاتی نامید که در نمایشگاه ها اغلب به مخاطبان اهدا می شود. هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت اغلب به صرفه برای شرکت ها هستند. هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی اغلب با نام برند شرکت در نمایشگاه ها به دسته بازدیدکنندگان و مخاطبین و مشتریان شرکت داده شده و به نوعی از آنها یک تشکر به عمل می آید. باید اغلب در نمایشگاه ها به دنبال هدایای تبلیغاتی ناب و خاص بوده تا بتوان توجه افراد بیشتری را در نمایشگاه ها معطوف برند خود کرده و شرکت را به آنها معرفی کنید.
برخی از شرکتها در برنامهریزیهای نمایشگاهی خود به منظور بازدید و شناخت بیشتر بازدیدکنندگان از برند آنها، اقدام به برگزاری یک مسابقه یا بازی میکنند. در نهایت آنها به برندگان این مسابقات هدایای تبلیغاتی که نام تجاری و یک جمله جذاب بر روی آن حک شده است، اهدا میکنند. این شیوه تبلیغاتی یکی از مهیجترین روشهای بازاریابی در نمایشگاههای تجاری است.
از گذشته تا به امروز هدیه دادن یکی از رسوم ایرانیان بوده است، ما همواره سعی داریم با ارائه هدیه به شخصی که دوستش داریم علاقه خودمان را به وی ابراز نماییم و به نوعی از بودنش در زندگیمان تشکر کنیم.
در دنیای کسب و کار و تجارت نیز هدیه دادن یکی از کارهای ویژه ای است که مدیران شرکت های کوچک و بزرگ برای جلب توجه کاربران و جذب مشتریان بیشتر از آن به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند تبلیغات و یکی از قلاب های مهم بازاریابی استفاده می کنند.
با وضعیت اقتصادی کنونی و رقابتی تر شدن بازار برخی از مدیران متاسفانه بجای مدیریت اثربخش هزینه های خود برای صرفه جویی بهتر موارد بازاریابی مهم خود از جمله ارائه هدیه تبلیغاتی را حذف می نمایند.
هر سال جشنواره ها و نمایشگاه های مختلفی در زمینه های متفاوت در ایران برگزار می شود از نمایشگاه های مرتبط با حوزه تکنولوژی و کامپیوتر گرفته تا نمایشگاه صنعت چاپ ، سرویس خواب و نوزاد و طلا جواهر و…
حضور در نمایشگاه ها همیشه سبب می شود تا برند شما بیشتر در دید مشتریان قرار گیرد و مشتریانی که قبلا از شما خریدی داشته اند با دیدن غرفه شما در نمایشگاه به آن سر زده و نسبت به خرید مجدد نیز اقدام نمایند.
پس از اینکه حضور در نمایشگاهی خاص برای شرکتی قطعی می شود یکی از دغدغه هایی که مدیران شرکت با آن مواجه می شوند این است که چه هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی را برای ارائه به مخاطبین هدف شان در نظر بگیرند که بتواند بیشترین بازدهی و نتیجه را در آینده برای آنها داشته باشد.
فرایند تصمیم گیری که به نظر ساده می رسد، اما در عمل آنقدرها هم ساده نیست. ممکن است در همان لحظه ایده هایی به نظر مدیر مجموعه برسد، اما بهتر است قبل از اینکه تصمیمی برای تهیه هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی مناسب برای هدیه دادن به بازدید کنندگان غرفه تان اتخاذ کنید، ابتدا این مقاله بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی را تا انتها مطالعه نمایید.
برای هر حضور در نمایشگاه یکسری موارد ضرروی تبلیغاتی برای حضور در غرفه شما در نمایشگاه وجود دارد و ما در چاپ متین یکسری نکاتی را در این زمینه برای شما بیان میکنیم ولی به طور خلاصه برای برگزاری یک نمایشگاه نیازمند پرچم تبلیغاتی شامل پرچم رومیزی و چاپ پرچم تشریفات می باشد. مورد دوم چاپ پوستر دیواری و یا چاپ بنر و یا چاپ استند که سازه های لارج فرمت می باشد و باید در هر نمایشگاهی وجود داشته باشد.داشتن بک لایت ، تابلو برند بصورت های مختلف ، ال سی دی بزرگ حداقل موارد لازم برای حضور در هر نمایشگاه می باشد.
هدیه (gift) یکی از مهمترین ابزارها برای جلب مشتریان جدید است. البته بر اعتماد مشتریان شما نیز بیتأثیر نخواهد بود.یک هدیه، حتی به ظاهر کوچک، میتواند احساس مهم بودن را به مخاطب شما القا کند. این حسی که بر روی مخاطب خود خواهید گذاشت، قطعاً شما را از دیگر رقبای خود متمایز میکند. توجهها را به سمت شما معطوف خواهد کرد.
ما در ادامه مقاله بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی سعی میکنیم بهترین و شاید کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی را بطور مختصر با شما در میان بگذاریم و هر کدام از این موارد که برای شما کاربردی و مفید می باشد در غرفه نمایشگاهی خود استفاده و به دیگران هدیه بدهید.
مشتریان آینده شما احتمالاً از یک غرفه به غرفه دیگر میپرند، و شما میتوانید با دادن چاپ ساک دستی فوری به آنها یک تبلیغات سیار برای خود ایجاد بکنید. یکسری هدایای تبلیغاتی را برای خود تهیه بکنید و آنها را درون یک ساک دستی تبلیغاتی قرار بدهید. البته براساس نوع و تعداد محصولی که قرار است هدیه بدهید سایز ساک دستی خودتان را تنظیم و سفارش بدهید.
ما ممکن است در دنیای دیجیتال زندگی کنیم، اما همچنان استفاده از خودکار برای کارهای روزمره ما رایح و بشدت کاربردی می باشد. علاوه بر این عمل نوشتن برای حافظه خوب است، بنابراین منطقی است که صفحه یادداشت یا دفترچه یادداشت خود را با یک یا دو خودکار همیشه همراه داشته باشید. برند تبلیغاتی سازمان خودتان را در نمایشگاه ها با خودکارهای مارک دار معرفی بکنید. چاپ خودکار همیشه ابزاری بعنوان یک ابزار بسیار مهم و کلیدی برای تبلیغات همیشه شناخته شده می باشد.
یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها دادن ماگ به مشتریان شما می باشد. چاپ ماگ هم یک ابزار کاربردی بسیار زیبا و هم بسیار جذاب می باشد. شما می توانید با چاپ برند خود برروی لیوان فوری برند خودتان را برای همیشه در ذهن مخاطبین خود حفظ بکنید.
وقتی صحبت از فایلهای دیجیتالی به میان میآید، کپی برداری از آن نسخه بعنوان نسخه پشتیبان به اندازه نان شب هم واجب است. چاپ فلش تبلیغاتی یک نوع هدیه تبلیغاتی بسیار کاربردی و بشدت ارزشمند می باشد به خصوص اگر در نمایشگاهی شرکت می کنید که برای دانش آموزان، معلمان، کارکنان اداری، هنرمندان، گیمرها یا تولیدکنندگان محتوا برگزار می شود. لوگوی خود را روی یک فلش تبلیغاتی چاپ بکنید و آن را درون بسته تبلیغاتی مشتریان خود اضافه کنید.
مشتریان شما برای همیشه باید برای شما ارزشمند باشند این مشتریان قرار است از ارتباط کلامی و یا با استفاده از تبلیغات در فضا های مجازی و … شما را پیدا کرده باشند باز در هر صورت باید برای شما با ارزش و مهم باشد و هدیه دادن به مشتریان خودتان که در نمایشگاه به بازدید از غرفه شما می آیند باید اهمیت ویژه ای برای آنها قائل باشید در نتیجه با هدیه دادن به آنها اهمیت دادن مجموعه خودتان به آنها را بیشتر به آنها نشان می دهید.
تقویم تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی یک ایده خوب است، زیرا این ابزار مفید و کاربردی برای مخاطبین است و همچنین برند شما را به مدت یک سال کامل مشهور می کند. تقویم تبلیغاتی یک ابزار روزانه است که مخاطبین می توانند از آن برای برنامه ریزی و مدیریت زمان خود استفاده کنند. این یک هدیه کاربردی است که مخاطبین می توانند به طور مداوم از آن استفاده کنند و در دسترس باشند.
چاپ تقویم رومیزی شما امکان می دهد تا لوگو، رنگ ها و اطلاعات مرتبط با برند خود را در طراحی تقویم استفاده کنید. تقویم تبلیغاتی می تواند به صورت هدیه قابل تنظیم باشد. شما می توانید تاریخ های مهم و رویدادهای مرتبط با برند خود را در تقویم اضافه کنید و آن را به مخاطبین خود هدیه دهید. بنابراین، استفاده از تقویم تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی می تواند یک راه موثر برای تبلیغ برند شما باشد و به مخاطبین کمک می کند تا به مدت طولانی با شما در ارتباط باشند.
ایده های درخشان ممکن است هر روز به وجود نیایند، اما ما باید آماده باشیم که این ایده ها به نتیجه برسد. برای تبلیغات خود یک دفترچه یادداشت طراحی کنید که این طراحی شامل حاشیه های رنگارنگ، واترمارک های جذاب، یک دفترچه یادداشت زیبا طراحی و چاپ بکنید. دفترچه یادداشت یک هدیه ماندگار و بسیار کاربردی می باشد که شاید برای هر شخصی می تواند جذاب باشد. به یاد داشته باشید راه های ارتباطی با مجموعه خودتان را درون این دفترچه ها قرار بدهید تا مشتریان شما به راحتی بتوانند با شما ارتباط برقرار بکنند.
تیشرتها کمک زیادی به تبلیغ برند شما میکنند، زیرا مردم تمایل به استفاده دائمی از آنها دارند، در حالی که چاپ سویشرت و گرمکنها برای استفاده در فصول سرد می باشد. شما با دادن تیشرت با نام و برند سازمانی خود یک تبیلیغات بسیار زیبا و ارزشمندی انجام دادید و همیشه مشتریان شما به یاد شما خواهند بود. به همکاران خود در غرفه سعی کنید حتما از تیشرت های سازمانی با برند و لوگوی خود استفاده بکنید.
بلندگوهای بلوتوث یکی از پرطرفدارترین موارد رایگان در نمایشگاههای تجاری، برای تبلیغات برندی سازمان شما می باشد. آنها به مشتریانتان میگویند که به تفریح آنها اهمیت میدهید و مایلید برای برندسازی و تعامل با آنها هزینه کنید. ما در چاپ متین چاپ بلندگو را بعنوان یکی از هدایای تبلیغاتی در پایان سال عرضه میکنیم.
بسیاری از افرادی که زمان زیادی را پشت میز خود می گذرانند، معمولاً نیاز دارند که وسایل خود را مرتب نگه دارند، اما چیزی که بیشتر از آن قدردانی می کنند شارژ کردن تلفن همراه خود بدون سیم درهم و برهم است. یک پاوربانک با درج برند خود که به آنها امکان می دهد دستگاه خود را که با قابلیت شارژ بی سیم ساخته شده است چاپ پاوربانک بعنوان یک وسیله همیشه در جلوی دید مشتریان شما قرار خواهد گرفت.
ست سررسید تبلیغاتی یکی از هدایا تبلیغاتی با ارزش و دوستداشتنی در نمایشگاههای تجاری است که میتوانید آن را به مخاطبان خاص خود اهدا کنید. با انتخاب طرحهای خاص یا ظاهر چرمی، سررسید تبلیغاتی به یک هدیه لوکس تبدیل میشود. چاپ سررسید اختصاصی ممکن است یکم هزینه بر و گران تمام بشود ولی یک هدیه بسیار ارزشمند و کاربردی می باشد.
نمایشگاههای تجاری فرصتی عالی برای جلب نظر مثبت مخاطبان به سوی برند شماست. بنابراین بهتر است که آنها را دست خالی از غرفه خود راه نیاندازید. با در نظر داشتن یک برنامه مناسب میتوانید متناسب با بودجه خود، تعداد کافی هدایا تبلیغاتی آماده کرده و به بازدیدکنندگان ارائه کنید.
به طور قطعی نمیتوان گفت که چه تعداد هدیه تبلیغاتی برای شما مناسب است. با این حال، اگر بودجه بازاریابی مناسبی در اختیار دارید، بهتر است تعداد بیشتری هدیه آماده کنید تا با کمبود مواجه نشوید.
دادن هدیه به مشتریان خودتان قطعا برای مشتریان شما ارزشمند می باشد این هدیه حتی اگر ساده و ارزان قیمت باشد باز با این حال برای مشتریان شما که به غرفه شما سر زده است بسیار می تواند ارزشمند باشد.
امیدوار هستیم مقاله بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی برده باشید و تا پایان این مقاله بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی ما را همراهی کرده باشید و توانسته باشیم ما در چاپ متین به شما کمک شایانی کرده باشیم.