مرکز تخصصی چاپ متین

مرکز تخصصی چاپ متین ارائه دهنده تخصصی انواع چاپ کارت ویزیت | چاپ سربرگ اداری | چاپ ست اداری و مدیریتی | چاپ بروشور | چاپ پوستر | کاتالوگ | چاپ بنر و استند

مرکز تخصصی چاپ متین

مرکز تخصصی چاپ متین ارائه دهنده تخصصی انواع چاپ کارت ویزیت | چاپ سربرگ اداری | چاپ ست اداری و مدیریتی | چاپ بروشور | چاپ پوستر | کاتالوگ | چاپ بنر و استند

بهترین سایت های دانلود رایگان تصاویر


بعد از مدت ها درخواست از مجموعه چاپ متین برای معرفی سایت های دانلود تصاویر رایگان قصد داریم در این مقاله بهترین سایت های دانلود رایگان تصاویر را برای شما معرفی بکنیم. یکسری از این سایت ها برای شما شناخته شده می باشد ولی از این سایت ها شاید برای شما شناخته شده نباشد ولی در این مقاله بطور مفصل به تمامی این سایت ها اشاره هایی خواهیم کرد.

بخش عمده ای از این سایت ها بصورت رایگان عکس های خودشان را عرضه نمی کند و باید برای دانلود از این عکس اشتراک ماهیانه و یا سالیانه آنها را تهیه بکنید که در بین این سایت ها هم سایت های خارجی و هم سایت های ایرانی وجود دارد.

ولی در این مقاله بهترین سایت دانلود رایگان تصاویر بطور اختصاصی قصد داریم سایت هایی را به شما معرفی بکنیم که بتوانید بطور رایگان عکس های داخل آن سایت را به راحتی دانلود بکنید.

یک نکته قابل توجه در اکثر سایت های دانلود تصاویر فیلتر بودن این سایت ها می باشد که شما باید برای مراجعه به این سایت ها از فیلترشکن استفاده بفرمایید.

علت تهیه این مقاله بهترین سایت دانلود رایگان تصاویر این است که احتمالاً می‌دانید که گاهی اوقات یافتن عکس‌های رایگان در برخی زمینه‌های خاص بسیار دشوار است. خوشبختانه وب‌سایت‌های مختلفی برای رفع این مشکل در اختیار کاربران قرار دارند که می‌توان از امکانات آن‌ها به‌طور رایگان استفاده نمود. فقط برای شناخت همه این سایت ها کافی است تا پایان این مقاله از چه سایتی بصورت رایگان عکس دانلود بکنیم ما را همراهی بکنید.

البته به طور کلی در تمام کشورها از این قبیل سایت ها بسیار زیاد وجود دارد ولی ما اصلی ترین و اساسی ترین این سایت ها را برای شما معرفی خواهیم کرد. ترتیب معرفی این سایت ها به دلیل اهمیت دار بودن آنها نیست چراکه همه این سایت ها به نوعی دارای یک قابلیت و کارایی مخصوص به خودش را خواهد داشت.

در این مقاله سه تا سایت اصلی رو به تریتیب برای شما بیان میکنیم و در ادامه تمامی سایت ها رو برای شما بیان میکنیم

سایت freepik.com

سایت Freepik موتور جست‌وجوی قدرتمندی است که به کاربران کمک می‌کند عکس‌های رایگان با کیفیت مناسب و سایر منابع گرافیکی مانند تصاویر وکتور و تصویر‌سازی و فایل‌های PSD را پیدا کنند. در Freepik میلیون‌ها منبع گرافیکی برای دانلود در‌دسترس قرار دارد که می‌توان از آن‌ها در هر پروژه طراحی شخصی یا حرفه‌ای استفاده کرد.

این سایت در بین طراحان بشدت مشهور و معروف می باشد و زیاد در طراحی های خود از این سایت استفاده میکنند. در بسیاری از طراحی های کارت ویزیت ، تراکت و بسیاری از موارد دیگر از این سایت برای کارهای طراحی خود استفاده می کنند.

در این سایت قابلیت دانلود تصاویر با کیفیت بسیار بالا در فرمت های مختلف از jpg ، psd و Ai بصورت لایه باز وجود دارد و شما می توانید به دلخواه هر عکسی را که بخواهید بصورت رایگان دانلود بکنید.

در این سایت چاپ عکس ها بصورت طبقه بندی شده چه از لحاظ موضوعی و چه از لحاظ فرمتی وجود دارد و شما می توانید با سرچ ساده در قسمت جستجوی این سایت به مطالب اختصاصی مورد نظر خود برسید.

قابلیت بسیار زیبایی که این سایت دارد فیلترهایی هستش که شما می توانید جستجو برای پیدا کردن عکس مورد نظر خودتان را ساده بکنید.

البته یکسری از عکس های این سایت بصورت پولی عرضه می شود و شما می توانید با کلیلک راست برروی آن عکس و انتخاب گزینه copy link address و در سایت picodl.ir در قسمت جستجو لینک مورد نظر عکس خودتان را paste بکنید و گزینه جستجو را بزنید تا عکس با کیفیت بالا برای شما دانلود بشود.

freepik

سایت Dribble.com

یک سایت با ارزش دیگر می توان به سایت دریبل اشاره کرد. این وب‌سایت برای این ساخته شده است که گرافیک دیزاینرها، پروژه‌های خود را در آن قرار دهند تا کارفرما بتواند با توجه به نیازی که دارد، بهترین طراح گرافیک را استخدام کند. این وب‌سایت در واقع مثل یک پورتفولیو عمل می‌کند که کار را برای همه راحت‌تر می‌کند. مخصوصاً ما که دنبال طراحی‌ها و عکس‌های رایگان هستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد