مرکز تخصصی چاپ متین

مرکز تخصصی چاپ متین ارائه دهنده تخصصی انواع چاپ کارت ویزیت | چاپ سربرگ اداری | چاپ ست اداری و مدیریتی | چاپ بروشور | چاپ پوستر | کاتالوگ | چاپ بنر و استند

مرکز تخصصی چاپ متین

مرکز تخصصی چاپ متین ارائه دهنده تخصصی انواع چاپ کارت ویزیت | چاپ سربرگ اداری | چاپ ست اداری و مدیریتی | چاپ بروشور | چاپ پوستر | کاتالوگ | چاپ بنر و استند

مزایای ساک دستی تبلیغاتی


شکی نیست که در مورد بازاریابی آنلاین برای مشاغل هیجان ایجاد شده است اما کارآفرینان و تیم های بازاریابی آنها هنوز نباید از بازاریابی آفلاین موثر مانند استفاده از کیسه های تبلیغاتی یا همان چاپ ساک دستی با آرم سازمان خود استفاده کنند. این یک استراتژی جذاب برای مشتریان بالقوه است زیرا آنها هنگامی که محصول را مصرف می کنند ، پیام بازاریابی شما را دریافت می کنند.

این استراتژی بازاریابی به دلیل مزایای بیشماری که برای شرکت به ارمغان می آورد ارزش دارد امتحان کنید. شرکت ها باید کیف های باکیفیت مانند کوله پشتی ، کیسه های حمل و نقل برای خرید ، کیسه های بسته بندی و حتی کیسه های دوقلوی که با نام برند آن چاپ شده را تولید کنند تا به مشتریان بالقوه خود هدیه بدهند. در زیر بزرگترین مزایای ساک دستی تبلیغاتی را برای شما بیان میکنیم و کامل به شما توضیح خواهیم داد مزایای ساک دستی تبلیغاتی چه امتیازاتی بصورت باالقوه برای سازمان ها خواهند داشت.

چاپ ساک دستی با لوگوهای سازمان ها قابلیت و کاربردهای بسیار زیادی برای مشتریان شما خواهد داشت شاید ساک دستی مانند چاپ کارت ویزیت انقدر مزایا نداشته باشد. ولی ساک دستی به دلیل مزایا و امکاناتی که دارد برای مخاطبین شما بسیار پرکاربرد و بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

به عنوان مثال ، از این کیف ها می توانند لوازم جانبی کودک ، لباس ورزشی و لوازم خرید را استفاده بکنند ، فقط به ذکر چند مورد که با قرار گرفتن مشتریان شما در معرض لوگوی شرکت نسبت به مشتریانی که از این امکانات برای بازاریابی استفاده نمیکنید بسیار تفاوت خواهند داشت. به گفته تحلیلگران بازاریابی ، از هر ۵ نفری که برای اولین بار آرم شما را می بینند ممکن است نسبت به برند شما کنجکاو بشوند.

ما به چندین نکته درباره اهمیت و مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی برای شما مطالبی را بیان میکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد.

نکته اول: افزایش شناخت برند

تصور کنید وقتی شخصی در فعالیتهای روزانه خود از ساک دستی که لوگوی شما روی آن چاپ شده است استفاده بکنید، چند نفر نام تجاری شما را خواهند دید. به غیر از دیدن آرم سازمانی شما آنها همچنین کنجکاو خواهند شد که درباره این مارک اطلاعات بیشتری کسب کنند در نتیجه وجود ساک دستی می تواند کار ارتقا بخشی به سازمان شما را راحت بکند. ممکن است اگر نزدیک شخصی باشند که ساک دستی سازمان شما را حمل می کنند ، به احتمال زیاد در مورد مارک آن ساک دستی از آن شخص سوال میکنن و این برای شما بسیار می توانید مفید باشد.

نکته دوم: سکوی پرتاب تبلیغات رایگان

یک کیف دستی سفارشی که چاپ کرده اید و در اختیار مشتریان خود قرار می دهید می تواند بسیاری از پیام ها و مشخصات و خدماتی که می توانید شما ارائه بدهید را به مخاطبین شما به راحتی و رایگان ارائه بدهد و شما اصلا نیازی نیست کار خاصی انجام بدهید فقط کافی است تمامی مشخصاتی که باید روی ساک دستی قرار داشته باشد روی ساک دستی چاپ بکنید و مخاطبین خودتان در سطح جامعه به خودتان جذب بکنید.

بطور قطع در طولانی مدت اثرات بسیار مثبی برای عملکرد و شناخت سازمانی شما خواهد داشت.

نکته سوم: فروش بیشتر

نکته اصلی هر تجارت داشتن فروش بیشتر است. چاپ ساک دستی سفارشی به عنوان مواد تبلیغاتی با هدف جذب  مشتریان استفاده می شود. هنگامی که شرکت ها بطور مداوم به چاپ ساک دستی اختصاصی به مشتریان خود می دهد ، بسیاری از افراد وفادار می شوند و به مجدد به سمت شما باز می گردند.

برخی حتی به نوعی تعهد می دهند که کیسه به راحتی از بین نرود یا پاره نشود. چنین حرکتی در مشتریان قفل می شود زیرا آنها دوباره و دوباره به سازمان شما برمیگردند. به همین ترتیب ، مشتریان جدید هنگامی که برند شما را ببینند لوگو و برند شما برای آنها جدید نیست و راحت اعتماد می کنند.

نکته چهارم: تضمین هزینه

کارآفرینان مشتاق هستند بدانند که آیا هر گونه سرمایه گذاری در هر بخشی که انجام می دهند ، بازپرداخت می شود. همانطور که گفته شد ، این ساک دستی ها در افزایش فروش نقش بسزایی دارند.

به محض اینکه مشتری این کیف را به صورت رایگان دریافت کرد ، دو اتفاق می افتد. یک مشتریانتان شغل شما را به عنوان شغلی که به مشتریان خود اهمیت می دهد قدردانی می کنند و احتمالاً  در آینده باز می گردند. ثانیاً ، احتمالاً اگر ساک دستی شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد از این کیف استفاده می کنند و این باعث می شود برند و محصولات شما به صورت رایگان در سطح جامعه عرضه بشود.

در مدت زمان کوتاهی ، ساک دستی ها از طریق افزایش فروش شما هزینه خودشان را پرداخت می کند این یک استراتژی بازاریابی آفلاین و تضمین شده می باشد.

نکته پنجم: ساک دستی باید دوستانه و جذاب باشند

ضروریت ندارد که یک شرکت از منابع مالی زیادی در استراتژی های بازاریابی خود استفاده کند. به عنوان مثال ، کیف های ارزان قیمت با لوگوی شما اغلب در فروشگاه های خرید استفاده می شوند بدون اینکه بودجه بزرگی را برای کارآفرین بدست آورند. اگر قابل استفاده مجدد باشد ، ارزش پول افزایش می یابد زیرا مشتریان بیشتر از آنها استفاده می کنند.

با مقایسه با سایر راهبردهای تبلیغاتی که در آنجا وجود دارد ، این استراتژی آفلاین مقرون به صرفه تر است. خرده فروشی ها و حتی مشاغل خدماتی که جدید هستند می توانند به راحتی از کیسه های چاپی استفاده کنند حتی اگر آنها را به صورت انتخابی به مشتریان ارائه دهند.

نکته ششم: بهتر از سازگار با محیط زیست باشد

همه ما می دانیم که محیط جهان از خوب به بد تغییر می کند. با توجه به مبارزات بی شماری که انجام شده است تا جهان به مکانی بهتر برای همه ما تبدیل شود ، مردم به این نتیجه رسیده اند که کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف مدت زمان بسیار طولانی نیاز دارد که در محیط تجدید بشود ولی اکنون یکسری ساک دستی های وجود دارد که سازگار با محیط زیست و به راحتی تجدید پذیر هستند ساک دستی های کاغذی به مراتب از ساک دستی های کیسه ای تجدید پذیر تر می باشد و مشتریان شما نیز از این رفتار شما احساس رضایت می کند یک نکته مثبت در امر تبلیغاتی شما قلمدار می شود.

نکته هفتم: انتخاب گزینه های گوناگون

ساک دستی سفارشی که با آرم شرکت چاپ می شوند ، در طرح ها و رنگ های بسیاری زیادی وجود دارد. این وظیفه کارآفرینان می باشد که یک یا چند نمونه از این طرح ها را برای سازمان خود انتخاب کند. کیف های قابل حمل با رنگ های مختلف که در بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی مورد استفاده قرار میگیرید از محبوبیت بالایی برخوردار است.

با این حال ، مشاغل های مختلفی در بازار مانند بانک ها و شرکت های بیمه ممکن است تصمیم بگیرند که کوله پشتی و کیف های مخصوص حمل بار را به مشتریان خود تحویل بدهند.

شرکت هایی از کیسه های تبلغاتی متنوعی استفاده میکنند در امر بازاریابی پیشتاز خواهند بود.

نکته هشتم: فروش کیف های گران قیمت

همانطور که اشاره کردیم ، ساک دستی تبلیغاتی محدود به کیف های کم هزینه نیستند که بصورت رایگان داده می شوند. کیف کاغذی، ساک دستی های کاغذی ، ساک دستی پارچه ای ، کیف لپ تاپ ، کیف های تبلت و غیره می باشد که شرکت ها به راحتی می تواند این سری کیف هایی که خیلی از افراد توانایی خرید آن کیف های را ندارند لوگو و یا برند خودشان را برروی آن بزنند و با قیمت کمتر بفروشند در عین حال هم سود کمی بگیرند. زیبایی فروش این کیف ها این است که آنها برای کاربران مفیدتر خواهند بود و این باعث افزایش شانس تبلیغ برند شما می شود و شما علاوه بر اینکه هر هزینه ای که بابت کیف ها کرده اید باز میگردد و هم به نوعی تبلیغاتی بسیار مفید و سودمند برای خود انجام داده اید.

در نیتجه

مزایای استفاده از ساک دستی تبلیغاتی با یک آرم چاپی به اینجا ختم نمی شود. مزیت های بیشتری وجود دارد که هنگام شروع استفاده از این استراتژی آفلاین تجربه خواهید کرد. با این حال ، تیم بازاریابی باید بداند که رقبا چه کاری انجام می دهند و شما باید یک گام جلوتر از رقبای خود عمل بکنید.

مزایای ساک دستی تبلغاتی بسیار زیاد هست ما قصد داریم داشتیم در این مقاله بیشتر به مزایای بکار رفته در چاپ ساک دستی فوری و یا چاپ ساک دستی ارزان برای شما بیان کرده باشیم ولی امیدوار هستیم در مقالات آینده در خصوص نکاتی که باید در ساک دستی گنجانده بشود که علاوه بر گویا بودن خدمات و مفاهیمی که شما توقع دارید مخاطبین خودتان با مشاهده با آن ساک دستی ببیند به راحتی پی به سازمان و عملکرد شما برسند.

امیدوار هستیم این مقاله مزایای ساک دستی تبلیغاتی برای شما مفید و سودمند باشد و نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید.

نکات لازم در طراحی بروشور


چگونه اطمینان می دهید که طراحی بروشور شما واقعا خیره کننده است؟ ما نکات لازم در طراحی بروشور را برای شما بیان میکنیم.

آیا می خواهید مطمئن شوید که طراحی بروشور شما توجه مخاطبین شما را جلب می کند؟ خوب ، بیشتر به دنبال این نباشید ، زیرا ما از متخصصانمان خواسته ایم یک سری نکات لازم برای بالا بردن جذابیت بروشور خودتان را برای  شما ارائه دهند.

اگر قصد دارید در طراحی بروشور خود از یکسری قالب های آماده در سایت های مختلف گرافیکی بهره بگیرید این ساده ترین راه ممکن می باشد و یا اینکه می خواهید طراحی بروشور خودتان را از ابتدا خلق بکنید و برای خلق این کار می توانید از ابزارهای مختلف گرافیکی از جمله فتوشاپ ، کورل ، ایلستریتور و یا حتی ورد استفاده بکنید که ما در این مورد یکسری مقالات در این زمینه برای شما قبلا تنظیم کردیم تحت عنوان طراحی بروشور با فتوشاپ  ، طراحی بروشور با ورد که به راحتی می توانید از ابتدا طرحی بروشور خودتان را شروع کنید و یک اثری زیبا و خاص برای خود به یادگار داشته باشید.

ما بصورت گام به گام نکات لازم در طراحی بروشور را برای شما بیان میکنیم این نکات کلیدی سبب جذابیت هرچه بیشتر طراحی بروشور و سپس چاپ بروشور شما می شود.

نکته اول: هدف خودتان را مشخص بکنید

وقتی به فکر طراحی یک بروشور هستید ، از مشتریان خود بپرسید که چرا فکر می کنند به یک بروشور احتیاج دارند؟ سپس از آنها بخواهید اهداف خود را تعریف کنند. بعضی اوقات آنها فقط یک یا چند مورد را برای شما بیان میکنن شما باید از تجمیع چندین هدف و خواسته از مشتریان خودتان به یکسری اهداف در طراحی بروشور خود برسید و دقیقا ببینید بیشتر به دنبال دستیابی به کدام هدف هستید. و سعی کنید طراحی خودتان را براساس آن اهداف تنظیم بکنید.

نکته دوم: از فونت های محدودی استفاده بکنید

وقتی به فکر طراحی یک بروشور هستید ، به فونت های زیادی احتیاج ندارید فقط یک فونت به عنوان مثال همان فونتی که برای عنوان از آن استفاده میکنید برای زیر مطالب زیر مجموعه خود نیز از آن استفاده بکنید از فونت های خوانا و در عین حال خاص و زیبا استفاده بکنید نباید فونت های عنوان  خیلی خوانا و جذاب و زیبا قرار بدهید و نوشته های زیر عنوان خود ساده باشد زیرا سبب می شود فقط عنوان مطالب شما خوانده بشود و سایر مطالب اصلا به چشم نیاید.

نکته سوم: از تمام فضای کاغذ استفاده بکنید

سعی کنید در طراحی خود تمام فضای لازم برروی کاغذ خود را استفاده بکنید و سعی کنید از مشتریان خودتان در خصوص اندازه مفید و پرکاربرد بروشور سوال بکنید . بسیاری از بروشور ها در ابعاد سایز A4 می باشد ولی یکسری بروشور هایی هستش در سایز های خاص یعنی برش خاص یا بسیار کشیده و یا خیلی پهن و طراحی خودشان را براساس آن تنظیم می کنند. اندازه کاغذ خیلی می تواند به جذابیت بروشور شما کمک بکند و مخاطبین بسیار بیشتر را جذب بکنید. حتی خط تا های خاص هم می توانید یکی از روش های جذابیت بیشتر به بروشور شما بشود.

نکته چهارم: از طرح های تکراری(کپی) استفاده نکنید

بهترین کپی هم اگر باشد اغلب کم ارزش ترین عنصر در طراحی بروشور است. بسیاری از مردم درک نمی کنند که کپی باید به عنوان بخشی از مفهوم کلی طراحی در نظر گرفته شود. در مرحله طراحی بروشور  با کپی کردن از طراحی های قبلی آزمایش کنید تا ببینید آیا نیاز به پردازش مجدد دارد یا خیر.

نکته پنجم: خودتان را مسئول طراحی بروشور بدانید

 هنگام فکر کردن درباره نحوه طراحی یک بروشور ، هدف نهایی را در ذهن داشته باشید. آیا این بروشوری است که در پاسخ به درخواست های ارائه شده در وب سایت منتشر می شود؟ آیا این طراحی همان چیزی هستش که اهداف خود را قبل از طراحی برروی بروشور پیاده کرده اید یا نه. وقتی کسی بروشور طراحی شده شما را باز کند ، چه چیزی راجع به آن می گوید؟

نکته ششم: از عبارات ساده استفاده بکنید

شما می خواهید بدانید که چگونه یک بروشور درست کنید ، درست است؟ بعضی اوقات ایده های ساده بهترین هستند. سعی کنید مفهوم و عباراتی که می خواهید روی بروشور درج بکنید بسیار ساده و خوانا باشد به گونه ای که نیازی به توضیح دادن در خصوص نوع طراحی بروشور خود نداشته باشید و مشتری شما به راحتی قصد و نیت شما از نوع نگارش و انتخاب تصاویر شما به راحتی متوجه بشود هدف شما از این طراحی چه می باشد. به طور کلی در مورد آنچه می خواهند بگویند ، یک عبارت بسیارساده بیان کنید.

نکته هفتم: ایده های خودتان را با دیگران درمیان بگذارید

بعد از طراحی اولیه بروشور خود ایده ها و نوشته ها و تصاویر مدرج در بروشور خود را با دیگران در میان بگذارید و سعی کنید از مشتریان خود نظرخواهی بکنید. افراد متخصص در صنعت چاپ حتما یکی از افرادی باشد که قرار است از آنها نظر خواهی بکنید زیرا افردا متخصص در صنعت چاپ شناخت کافی در این مورد که این طراحی که شما انجام داده اید در نهایت چاپ بروشور به چه شکل می شود.

نکته هشتم: به برداشت اولیه توجه بکنید

در طراحی بروشور باید با آنچه مشتری به عنوان دید اولیه به آن نگاه می کند بسیار دقت داشته باشید. موسسات خیریه نمی خواهند بروشورهایی لوکس داشته باشند که باعث شود مردم فکر کنند که پول زیادی را برای آنها هزینه کرده اند و همین ممکن است نتیجه تبلیغات منفی برای آنها داشته باشد در حالی که وقتی قرار است یک محصولی جدید را عرضه بکنید از بروشور های خاص و شگفت  انگیزی استفاده بکنید.

نکته نهم: بکارگیری از عکس های زیبا

برای اینکه یک بروشور زیبا و جذابی طراحی بکنید به عکسهای خوب و زیبا نیاز دارید. اگر از تصاویر قشنگ استفاده بکنید سعی کنید تصاویری پیدا کنید که مشتریان شما آن تصاویر را در هیچ کجا ندیده باشند.

امیداور هستیم این چند نکته ای که برای شما بیان کردیم تحت عنوان نکات لازم در طراحی بروشور برای شما مفید و سومند بوده باشد و نهایت استفاده را از این مطالب برده باشید و چاپ بروشور فوری و چاپ بروشور ارزان را در عین طراحی بروشور زیبا داشته باشید و به عنوان یک رزومه کاری خودتان برای همیشه داشته باشید.

اصول طراحی کارت ویزیت


کارت ویزیت یا همان بیزینس کارت جلو دار و پرچم دار هر سازمانی برای معرفی خود به مخاطبین خود می باشد. انتخاب جنس کارت ویزیت متناسب با طراحی آن یک اصل مهم در چاپ کارت ویزیت می باشد.

توضیحات تکمیل بسیار زیادی در مورد اهمیت و وجود کارت زیبا و خاص برای هر سازمانی در مقالات متعددی از جمله “همه چیز درباره کارت ویزیت” “درباره کارت ویزیت” بیان کردیم و در این مقاله قصد نداریم در خصوص اهمیت کارت ویزیت برای شما مطالبی را بیان بکنیم.

ولی به طور کلی وجود کارت ویزیت برای هر سازمان و یا نهادی یک اصل کاربردی و ضرروی می باشد و انتخاب رنگ ها باید دقیقا همان رنگ سازمانی شما باشد و طراحی کارت ویزیت باید متناسب با خدماتی که شما ارائه می دهید طراحی و چاپ کرده باشد.

اصول طراحی کارت ویزیت یکسری نکات کلیدی و کاربردی دارد که رعایت این موارد ، بسیار آسان و راهبردی می باشد و به راحتی شما می توانید با رعایت این چند اصل یک طراحی کارت ویزیت زیبا و مفید داشته باشید.

قبل از اینکه به بیان اصول طراحی کارت ویزیت بپردازیم شما باید ابتدا نوع و سایز کارت ویزیت خود را انتخاب بکنید که اگر قرار است طراحی کارت ویزیت خودتان را شروع بکنید براساس نوع کارت ویزیت و سایز آن طراحی خودتان را شروع بکنید.

شما با هریک از نرم افزار های طراحی می توانید طراحی کارت ویزیت خودتان را شروع بکنید و هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد و همه این اصول طراحی کارت ویزیت در هریک از این نرم افزار ها قابل پیاده سایزی می باشد. کاربردی ترین و پرمصرف ترین این نرم افزار ها می توان به فتوشاپ ، ایلیستریتور ، کورل و حتی نرم افزار WORD اشاره کرد.

در چاپ متین مقالات متعددی در خصوص طراحی کارت ویزیت با نرم افزار های مختلف وجود دارد از جمله ” طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ ” طراحی کارت ویزیت با ایلوستریتور ” طراحی کارت ویزیت با ورد ” می باشد.

اصول طراحی کارت ویزیت

نکته اول: شما باید سایز کارت ویزیت خودتان را انتخاب بکنید و براساس آن طراحی کارت ویزیت خودتان را شروع بکنید.

معمولا عموم کارت ویزیت ها در دو سایز ۹ در ۶ و سایز ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشد. البته یکسری کارت ویزیت های مربعی شکل و دایره ای و ابعاد خاص هم وجود دارد که عمومیتی مثل آن دو مورد ندارد. بعد از انتخاب سایز کارت ویزیت طراحی خودتان را بر این اساس شروع بکنید.

نکته دوم: اگر قصد داریم کارت ویزیت سایز ۸٫۵ در ۴٫۸ را طراحی بکنید باید به این نکته توجه بکنید که از هر طرف ۳ میلی متر نوشته ها و لوگو یا هرچیزی که برای شما اهمیت دارد توی برش نرود این فاصله را باید رعایت بکنید به این معنی نیست که  طراحی خودتان را ۳ میل متر داخل تر بیارید باید طراحی شما در این سایز ۸٫۵ در ۴٫۸ قرار بکیرید ولی نوشته و لوگوها سه میل متر داخل تر بیایند.

نکته سوم: در طراحی کاریت ویزیت در سایز ۹ در ۶ شما باید ۵ میلی متر از هر طرف رعایت بکنید و همه مواردی که در نکته دوم بیان شد برای سایز ۹ در ۶ هم صدق می کند با این تفاوت که شما باید از هر طرف ۵ میلی متر رعایت بکنید.

نکته چهارم: در طراحی کارت ویزیت اگر قصد دارید بصورت سیستم چاپی افست چاپ کارت ویزیت داشته باشید باید مد رنگی خودتان را بصورت CMYK قرار بدهید و اگر قصد دارید بصورت دیجیتال چاپ بکنید باید این کد رنگی خودتان را در حالت RGB قرار بدهید. ما در این مقاله بیشتر اصول طراحی کارت ویزیت خودمان براساس سیستم چاپی CMYK قرار دادیم.

نکته پنجم: در طراحی کارت ویزیت اگر قصد داریدفونت ها مشکی باشند باید براساس کد رنگی C=0 M=0 Y=0 K=100 تنظیم نمایید و برای زمینه های (بکگراند) مشکی کد رنگ زمینه ی خود را برروی C=100 M=100 Y=100 K=100 تنظیم نمایید.

نکته ششم: در طراحی کارت ویزیت برای اینکه کد رنگی شما به آن چیزی که قصد دارید چاپ بشود باید اصول کد رنگی خودتان را براساس کالیته رنگی آن دستگاهی که قرار است با آن چاپ بکنید تنظیم کنید. اگر از این شرایط برخوردار نیستید از یک مانیتور استاندارد برای تنظیم کد رنگی خود استفاده بکنید. یک نکته حائز اهمیت وجود دارد و آن این است که سیستم ال سی دی کامپیوتر و یا موبایل براساس سیستم رنگی RGB و رنگ ها را کاملا بصورت اغراق آمیز نمایش می دهد و همین امر سبب گول زنک بودن شما در طراحی کارت ویزیت شما می شود.

نکته هفتم: در چاپ کارت ویزیت بخصوص در فرم های عمومی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد ممکنه با طرحی که شما با کامپیوتر طراحی کردید اختلاف رنگ داشته باشد

نکته هشتم: در چاپ کارت ویزیت بافت دار  علاوه بر زیبایی و شکل خاصی که دارد به دلیل وجود بافت های ریزی رنگ خوری دارد و این رنگ خوری سبب می شود رنگ ها کم رنگ تر و بی روح تر شود و در هنگام سفارش این کارت باید به این نکته توجه بکنید که از رنگ های با ترام بالا و تیره در طراحی این نوع کارت ویزیت استفاده نکنید.

نکته نهم: در هنگام نوشتن از فونت های کوچکتر از pt۷ استفاده نکنید.

در نوشته های لاتین از فونت های کوچکتر از ۸pt استفاده نکنیـد هم چنین با در نـظر گرفتن زیـبایی طـرح خود حدالمقدور از فونـت های Bold استفاده کنید. به یـاد داشته باشید فونت لاتین تحریری در اثر جابجایی اجتناب نا پذیر زینک ها نا خوانا و تار دیـده میشود .

نکته دهم: یک نکته بسیار مهم بخصوص در چاپ کارت ویزیت در فرم های عمومی برش کارت ها دارای خطا بوده و از طرفین به یک اندازه برابر برش داده نمی شود. تا حد ممکن از طرح های قرینه استفاده نکنید. در غیر این صورت شامل گارانتی نیز نمی گردند.

نکته یازدهم: از آنجایی که کلیه فرم های برجسته این مجموعه با تیغ دایکات دورگرد می شود اگر لبه هایی که تیغ میخورد برجستگی وجود داشته باشد یووی در آن قسمت پوسته می شود ( این مسئله در یووی های تمپلات محسوس تر است)

این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که حتی المقدور از نوشته ها و اشکال یا خطوط ریز در برجستگی های کار استفاده نکنید. فایل یووی کار می بایست تمام مشکی و بدون ترام باشد . ضمنا از شکل های بی کیفیت در فایل یووی استفاده نکنید.

نکته دوازدهم: در طراحی کارت ویزیت حتی المقدور سعی کنید با هر نرم افزاری که طراحی میکنید از اون نرم افزار خروجی JPEG یا PDF بگیرید. زیرا ارسال فایل لایه باز برای چاپخانه ممکن است در نرم افزار های چاپخانه جابجایی فونت و طرح صورت بگیرید.

نکته سیزدهم: کلیشه طلاکوب با چاپ ، ۱ الی ۲ میلیمتر خطای روی هم خوری دارد. در هنگام طراحی به این موضوع توجه کنید و از طرح هایی که بایستی فایل های چاپی با فایل طلا روی هم خوری داشته باشند ، استفاده نکنید.

از فونت ها و خطوط نازک برای طلاکوب استفاده نفرمایید زیرا احتمال بریده بریده شدن دارد

قسمت هایی از کارت ویزیت را که می خواهید طلاکوب شود را نباید در فایل چاپی قرار دهید و باید محل آن را خالی بگذارید و در فایل دوم به صورت مشکی فایل طلاکوب را ارسال نمایید

ما سعی کردیم در این مقاله اکثر اصول طراحی کارت ویزیت که برای چاپ کارت ویزیت فوری و یا چاپ کارت ویزیت ارزان خود به آن نیاز دارید برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم این مقاله برای شما سودمند باشد و به راحتی به بتوانید یک چاپ کارت ویزیت زیبا و قشنگی را برای سازمان خود طراحی بکنید که هم بیانگر عملکر سازمان و یا نهاد شما باشد و هم به راحتی مخاطبین شما متوجه عملکرد سازمان شما بشوند.

چاپ کلاه


چاپ کلاه

چاپ کلاه فوری از جمله خدمات اختصاصی مرکز تخصصی چاپ متین می باشد که بسیار هم مورد استقبال مشتریان گرامی این مجموعه قرار گرفته است. پس اگر شما برای شرکت و برندتان نیاز به یک کلاه خاص و اختصاصی دارید که لوگو یتان روی آن چاپ شود، مرکز چاپ متین در کنار شماست تا این رویا شما را با بالاترین کیفیت و با ماندگاری بسیار بالا بدون محدودیت در رنگ چاپ محقق سازد .

چاپ کلاه به صورت شخصی و همچنین چاپ در تیراژ بالا برای مصارف سازمانی و تبلیغاتی می تواند به معرفی هر چه بهتر شما کمک کند تا همیشه در خاطر مخاطبانتان باقی بمانید. چاپ روی کلاه در مرکز چاپ متین به صورت فوری و با قیمت ارزان می تواند یک انتخاب کامل و مناسب برای شما بزرگواران و مشتریان گرامی باشد.

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

سفارش آنلاین چاپ کلاه

گالری تصاویر چاپ شده کلاه

چاپ کلاه

دسترسی سریع چاپ کلاه

چاپ کلاه سفید

چاپ کلاه مشکی

چاپ کلاه گلدوزی

 

 

چاپ روی کلاه سفید

چاپ کلاه سفید از مرسوم ترین و پرفروش ترین انواع چاپ روی کلاه می باشد بخصوص برای سفارشات با تیراژ بالا و تنوع رنگی طرحی زیاد . چاپ روی کلاه به روش سابلیمیشن معمولا بروی کلاه های سفید انجام می شود که چاپ روی کلاه سفید به صورت مستقیم بوده و رنگ و طرح به خورد پارچه می رود ولی در چاپ کلاه مشکی ، چاپ به صورت لیبلی انجام می شود که از مقاومت پایین تری نسبت به روش چاپ کلاه سفید برخوردار می باشد.

از ویژگی بارز چاپ کلاه به همین روش سابلیمیشن ، امکان چاپ با تیراژ پایین یعنی حتی یک عدد می باشد که این روش را نسبت به روش گلدوزی متمایز می کند. و از دیگر تفاوت های این دو روش می توان به سهولت طرح برای چاپ اشاره کرد که هیچگونه محدودتی برای طرحی که می خواهد روی کلاه قرار بگیرد ندارید ، در صورتی که چاپ به روش گلدوزی می بایست طرح به صورت تک رنگ باشد و یا از رنگ های تفکیک شده استفاده شود.

مشخصات چاپ روی کلاه سفید :

  • فضای چاپ روی کلاه : حدود ۹ در ۵ سانتیمتر
  • جنس پارچه کلاه : کتان درجه یک
  • رنگ های کلاه موجود : سفید
  • روش چاپ : مستقیم سابلیمیشن حرارتی
  • شستشو : کاملا قابل شستشو و ثبات رنگ در شستشو

سفارش آنلاین چاپ کلاه سفید

گالری تصاویر چاپ شده کلاه

چاپ روی سفید

قیمت چاپ روی کلاه سفید

  • قیمت چاپ کلاه ها به تومان می باشد.
  • هزینه های جدول ، قیمت کلاه و چاپ روی آن می باشد.
تحویل۱ تا ۱۰ عدد۱۱ تا ۵۰ عددبالای ۵۰ عدد
۳ روز کاری32.00029.000تماس بگیرید
فوری (یک روزه)43.00040.000تماس بگیرید

 

چاپ روی کلاه مشکی

چاپ روی کلاه مشکی یعد از کلاه سفید بیشترین طرفدار را برای چاپ و استفاده شخصی و تبلیغاتی دارد. . چاپ روی کلاه به روش سابلیمیشن معمولا بروی کلاه های سفید و مشکی انجام می شود که چاپ روی کلاه مشکی به روش های لیبلی برای طرح های با تنوع رنگی بالا و همچنین به روش کاتر پلاتر برای طرح های تک رنگ مورد استفاده قرار می گیرد. طبیعتا مقاوت و ماندگاری چاپ طرح های تک رنگ که به روش کاتری انجام می شود بالاتر می باشد.

از مزایای برجسته چاپ کلاه به همین روش کاتری و لیبلی ، امکان چاپ با تیراژ پایین یعنی حتی یک عدد می باشد که این روش را نسبت به روش گلدوزی متمایز می کند. و از دیگر تفاوت های چاپ لیبلی برروی کلاه مشکی این است که هیچگونه محدودتی برای طرحی که می خواهد روی کلاه قرار بگیرد ندارید ، در صورتی که چاپ به روش گلدوزی می بایست طرح به صورت تک رنگ باشد و یا از رنگ های تفکیک شده استفاده شود.

مشخصات چاپ روی کلاه مشکی :

  • فضای چاپ روی کلاه : حدود ۹ در ۵ سانتیمتر
  • جنس پارچه کلاه : کتان درجه یک
  • رنگ های کلاه موجود : مشکی
  • روش چاپ : لیبلی و یا کاتری تک رنگ
  • شستشو : قابل شستشو با آب سرد و دست

سفارش آنلاین چاپ کلاه مشکی

گالری تصاویر چاپ شده کلاه

چاپ کلاه مشکی

قیمت چاپ روی کلاه مشکی

  • قیمت چاپ کلاه ها به تومان می باشد.
  • هزینه های جدول ، قیمت کلاه و چاپ روی آن می باشد.
تحویل۱ تا ۱۰ عدد۱۱ تا ۵۰ عددبالای ۵۰ عدد
۳ روز کاری32.00029.000تماس بگیرید
فوری (یک روزه)43.00040.000تماس بگیرید

 

چاپ روی کلاه به روش گلدوزی

از دیگر روش های مرسوم برای چاپ روی کلاه استفاده از گلدوزی دیجیتالی و تمام اتوماتیک روی کلاه می باشد. روش گلدوزی یک روش مکانیکی اتوماتیک نسل جدید می باشد که طرح و فایل چاپی از طریق کامپیوتر به چرخ های صنعتی داده می شود و چرخ به صورت تمام اتوماتیک شروع به دوخت روی آن سطح از جمله کلاه می کند.

به این نکته باید توجه داشت به دلیل اینکه روش گلدوزی یک روش صنعتی است به همین دلیل چاپ با تیراژ پایین در این روش مقدور نمی باشد ، از همین رو این روش برای چاپ کلاه های تبلیغاتی و کارگاهی بسیار مناسب می باشد.

توجه به این نکته هم حائز اهمیت است که به دلیل اینکه در این روش طرح از طریق نخ های رنگی بر روی کلاه گلدوزی می شود طبیعتا دوام و ماندگاری این روش به مراتب بالاتر از روش سابلیمیشن می باشد.

مشخصات چاپ روی کلاه به روش گلدوزی :

  • فضای چاپ روی کلاه : حدود ۱۰ در ۶ سانتیمتر
  • جنس پارچه کلاه : کتان درجه یک
  • رنگ های کلاه موجود : سفید و مشکی
  • روش چاپ : گلدوزی با نخ
  • روش شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر رنگ بعد از شستشو

سفارش آنلاین چاپ کلاه گلدوزی

گالری تصاویر چاپ شده گلدوزی

گلدوزی روی کلاه

قیمت چاپ روی کلاه به روش گلدوزی

  • قیمت چاپ کلاه ها به تومان می باشد.
  • هزینه های جدول ، قیمت کلاه و چاپ روی آن می باشد.
تحویل۱ تا ۱۰ عدد۱۱ تا ۵۰ عددبالای ۵۰ عدد
۳ روز کاری32.00029.000تماس بگیرید
فوری (یک روزه)43.00040.000تماس بگیرید

چاپ عکس روی کلاه

کلاه به پوشاکی گفته می شود که بر سر می گذارند. کلاه می تواند به خاطر محافظت، دلایل دینی ، ایمنی یا مد مورد استفاده قرار گیرد. در گذشته کلاه نشان دهنده پایگاه اجتماعی فرد بوده‌ است. کلاه در استفاده نظامی می تواند نشان‌دهنده ملیت، شاخهٔ فعالیت، درجه یا هنگ باشد.

امروزه کلاه لبه دار که کلاه نقاب دار و کلاه نقابی هم نامیده شده که بیشتر در بین مردم به خصوص قشر جوان مورد استفاده قرار می گیرد ، نوعی کلاه است که تقریباً به سر چفت می‌شود و لبه آن جلوی نور آفتاب را می‌گیرد.

ما در مرکز تخصصی چاپ متین از این گونه کلاه ها برای استفاده های شخصی و تبلیغاتی و برای اماکن عمومی همچون فست فود ها و رستوران ها و کارگاه های تولیدی چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهیم.

برگرفته از سایز ویکی پدیا

ما سفارشات عمده شما را می پذیریم و در نتیجه تخفیفات بسیار شگفت انگیزی را به شما ارائه می دهیم.

فرم سفارش چاپ کلاه

چاپ کلاه

چاپ کلاه


چاپ کلاه

چاپ کلاه فوری از جمله خدمات اختصاصی مرکز تخصصی چاپ متین می باشد که بسیار هم مورد استقبال مشتریان گرامی این مجموعه قرار گرفته است. پس اگر شما برای شرکت و برندتان نیاز به یک کلاه خاص و اختصاصی دارید که لوگو یتان روی آن چاپ شود، مرکز چاپ متین در کنار شماست تا این رویا شما را با بالاترین کیفیت و با ماندگاری بسیار بالا بدون محدودیت در رنگ چاپ محقق سازد .

چاپ کلاه به صورت شخصی و همچنین چاپ در تیراژ بالا برای مصارف سازمانی و تبلیغاتی می تواند به معرفی هر چه بهتر شما کمک کند تا همیشه در خاطر مخاطبانتان باقی بمانید. چاپ روی کلاه در مرکز چاپ متین به صورت فوری و با قیمت ارزان می تواند یک انتخاب کامل و مناسب برای شما بزرگواران و مشتریان گرامی باشد.

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

سفارش آنلاین چاپ کلاه

گالری تصاویر چاپ شده کلاه

چاپ کلاه

دسترسی سریع چاپ کلاه

چاپ کلاه سفید

چاپ کلاه مشکی

چاپ کلاه گلدوزی

 

 

چاپ روی کلاه سفید

چاپ کلاه سفید از مرسوم ترین و پرفروش ترین انواع چاپ روی کلاه می باشد بخصوص برای سفارشات با تیراژ بالا و تنوع رنگی طرحی زیاد . چاپ روی کلاه به روش سابلیمیشن معمولا بروی کلاه های سفید انجام می شود که چاپ روی کلاه سفید به صورت مستقیم بوده و رنگ و طرح به خورد پارچه می رود ولی در چاپ کلاه مشکی ، چاپ به صورت لیبلی انجام می شود که از مقاومت پایین تری نسبت به روش چاپ کلاه سفید برخوردار می باشد.

از ویژگی بارز چاپ کلاه به همین روش سابلیمیشن ، امکان چاپ با تیراژ پایین یعنی حتی یک عدد می باشد که این روش را نسبت به روش گلدوزی متمایز می کند. و از دیگر تفاوت های این دو روش می توان به سهولت طرح برای چاپ اشاره کرد که هیچگونه محدودتی برای طرحی که می خواهد روی کلاه قرار بگیرد ندارید ، در صورتی که چاپ به روش گلدوزی می بایست طرح به صورت تک رنگ باشد و یا از رنگ های تفکیک شده استفاده شود.

مشخصات چاپ روی کلاه سفید :

  • فضای چاپ روی کلاه : حدود ۹ در ۵ سانتیمتر
  • جنس پارچه کلاه : کتان درجه یک
  • رنگ های کلاه موجود : سفید
  • روش چاپ : مستقیم سابلیمیشن حرارتی
  • شستشو : کاملا قابل شستشو و ثبات رنگ در شستشو

سفارش آنلاین چاپ کلاه سفید

گالری تصاویر چاپ شده کلاه

چاپ روی سفید

قیمت چاپ روی کلاه سفید

  • قیمت چاپ کلاه ها به تومان می باشد.
  • هزینه های جدول ، قیمت کلاه و چاپ روی آن می باشد.
تحویل۱ تا ۱۰ عدد۱۱ تا ۵۰ عددبالای ۵۰ عدد
۳ روز کاری32.00029.000تماس بگیرید
فوری (یک روزه)43.00040.000تماس بگیرید

 

چاپ روی کلاه مشکی

چاپ روی کلاه مشکی یعد از کلاه سفید بیشترین طرفدار را برای چاپ و استفاده شخصی و تبلیغاتی دارد. . چاپ روی کلاه به روش سابلیمیشن معمولا بروی کلاه های سفید و مشکی انجام می شود که چاپ روی کلاه مشکی به روش های لیبلی برای طرح های با تنوع رنگی بالا و همچنین به روش کاتر پلاتر برای طرح های تک رنگ مورد استفاده قرار می گیرد. طبیعتا مقاوت و ماندگاری چاپ طرح های تک رنگ که به روش کاتری انجام می شود بالاتر می باشد.

از مزایای برجسته چاپ کلاه به همین روش کاتری و لیبلی ، امکان چاپ با تیراژ پایین یعنی حتی یک عدد می باشد که این روش را نسبت به روش گلدوزی متمایز می کند. و از دیگر تفاوت های چاپ لیبلی برروی کلاه مشکی این است که هیچگونه محدودتی برای طرحی که می خواهد روی کلاه قرار بگیرد ندارید ، در صورتی که چاپ به روش گلدوزی می بایست طرح به صورت تک رنگ باشد و یا از رنگ های تفکیک شده استفاده شود.

مشخصات چاپ روی کلاه مشکی :

  • فضای چاپ روی کلاه : حدود ۹ در ۵ سانتیمتر
  • جنس پارچه کلاه : کتان درجه یک
  • رنگ های کلاه موجود : مشکی
  • روش چاپ : لیبلی و یا کاتری تک رنگ
  • شستشو : قابل شستشو با آب سرد و دست

سفارش آنلاین چاپ کلاه مشکی

گالری تصاویر چاپ شده کلاه

چاپ کلاه مشکی

قیمت چاپ روی کلاه مشکی

  • قیمت چاپ کلاه ها به تومان می باشد.
  • هزینه های جدول ، قیمت کلاه و چاپ روی آن می باشد.
تحویل۱ تا ۱۰ عدد۱۱ تا ۵۰ عددبالای ۵۰ عدد
۳ روز کاری32.00029.000تماس بگیرید
فوری (یک روزه)43.00040.000تماس بگیرید

 

چاپ روی کلاه به روش گلدوزی

از دیگر روش های مرسوم برای چاپ روی کلاه استفاده از گلدوزی دیجیتالی و تمام اتوماتیک روی کلاه می باشد. روش گلدوزی یک روش مکانیکی اتوماتیک نسل جدید می باشد که طرح و فایل چاپی از طریق کامپیوتر به چرخ های صنعتی داده می شود و چرخ به صورت تمام اتوماتیک شروع به دوخت روی آن سطح از جمله کلاه می کند.

به این نکته باید توجه داشت به دلیل اینکه روش گلدوزی یک روش صنعتی است به همین دلیل چاپ با تیراژ پایین در این روش مقدور نمی باشد ، از همین رو این روش برای چاپ کلاه های تبلیغاتی و کارگاهی بسیار مناسب می باشد.

توجه به این نکته هم حائز اهمیت است که به دلیل اینکه در این روش طرح از طریق نخ های رنگی بر روی کلاه گلدوزی می شود طبیعتا دوام و ماندگاری این روش به مراتب بالاتر از روش سابلیمیشن می باشد.

مشخصات چاپ روی کلاه به روش گلدوزی :

  • فضای چاپ روی کلاه : حدود ۱۰ در ۶ سانتیمتر
  • جنس پارچه کلاه : کتان درجه یک
  • رنگ های کلاه موجود : سفید و مشکی
  • روش چاپ : گلدوزی با نخ
  • روش شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر رنگ بعد از شستشو

سفارش آنلاین چاپ کلاه گلدوزی

گالری تصاویر چاپ شده گلدوزی

گلدوزی روی کلاه

قیمت چاپ روی کلاه به روش گلدوزی

  • قیمت چاپ کلاه ها به تومان می باشد.
  • هزینه های جدول ، قیمت کلاه و چاپ روی آن می باشد.
تحویل۱ تا ۱۰ عدد۱۱ تا ۵۰ عددبالای ۵۰ عدد
۳ روز کاری32.00029.000تماس بگیرید
فوری (یک روزه)43.00040.000تماس بگیرید

چاپ عکس روی کلاه

کلاه به پوشاکی گفته می شود که بر سر می گذارند. کلاه می تواند به خاطر محافظت، دلایل دینی ، ایمنی یا مد مورد استفاده قرار گیرد. در گذشته کلاه نشان دهنده پایگاه اجتماعی فرد بوده‌ است. کلاه در استفاده نظامی می تواند نشان‌دهنده ملیت، شاخهٔ فعالیت، درجه یا هنگ باشد.

امروزه کلاه لبه دار که کلاه نقاب دار و کلاه نقابی هم نامیده شده که بیشتر در بین مردم به خصوص قشر جوان مورد استفاده قرار می گیرد ، نوعی کلاه است که تقریباً به سر چفت می‌شود و لبه آن جلوی نور آفتاب را می‌گیرد.

ما در مرکز تخصصی چاپ متین از این گونه کلاه ها برای استفاده های شخصی و تبلیغاتی و برای اماکن عمومی همچون فست فود ها و رستوران ها و کارگاه های تولیدی چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهیم.

برگرفته از سایز ویکی پدیا

ما سفارشات عمده شما را می پذیریم و در نتیجه تخفیفات بسیار شگفت انگیزی را به شما ارائه می دهیم.

فرم سفارش چاپ کلاه

چاپ کلاه